måndag 22 februari 2010

Bra spinningpass


Var på en sjukt bra spinning idag. Han som är instruktör är jättebra, peppar och spelar bra musik. På torsdag så ska jag och Elle köra i en timme. Vet inte om jag kommer att orka men vi provar i alla fall.

Igår skickade vi in bolagsregistrering till Bolagsverket så bitarna faller på plats sakta men säkert. Var överlycklig igår när vi gjorde det. Det känns så mycket mer verkligt nu.

Idag när jag kom hem hade vi ett paket i brevlådan. Ett stort som tog upp hela lådan. Jag älskar att få hem spännande stora paket. Men det var ju inte till mig utan till Mats. Ännu tråkigare blev det när han öppnade paketet. Det var en Playmobil taxi och en gubbe i orginalförpackning. Han lägger massa extra pengar på att få det i orginalförpackningar. Men hallå? Vilket barn lägger tillbaka det i kartongerna? Mats är nog en på tio miljoner som gjorde det som liten. Så alla hans gamla leksaker ligger fint kvar i orginalförpackningar. Om vårt barn brås på mig så får han det inte lätt.

2 kommentarer:

Mahatma sa...

Då gör jag gärna ett försök med er på torsdag, en aqtimme det fixar vi tjejer! Så spännande med ditt bolag..du vet att jag hejar på dig..kul att du förverkligar dina drömmar♥ krm

Anonym sa...

Jag har faktiskt inte sparat allt i originalkartonger. Det är en mindre överdrift..

/ Mats