söndag 7 februari 2010

Nu är min bloppis klar


Äntligen har jag skaffat mig en bloppis, du kan kolla in den här.
Idag har vi varit på barnbasar i Strängnäs. Hittade lite kläder till Casper och lite leksaker.
Fyndade även ett litet bord och två stolar. Så nu har vi gjort en rithörna under trappen för Vilde och Casper.
Jag funderar lite på att öppna en webbutik. Håller på att kolla upp lite grejer först. Har tagit kontakt med ett företag som har mycket fina inredningssaker. Min tanke är att i så fall börja sälja nästan bara deras saker och se hur det går. Går det bra så kan man utöka. Det är i alla fall en liten dröm som jag har, sen får vi se hur det går. Min största dröm är att ha en liten egen butik -kanske med café. Man måste ju börja någonstans.

1 kommentar:

Jessica sa...

Vilde kommer att bli överlycklig, han älskar att rita!!! Du är en underbar moster.....ja eller faster till Casper förstås. Puss