söndag 28 februari 2010

Gå bort presenter




I kväll så ska jag sätta mig med en kopp te och mina praliner. Fick en tekopp, te och praliner av Cathrine, Elin och Cissi igår. Jättefint var det. Det är så roligt när folk är så påhittiga med sina gå bort presenter. Av kusin vitamin fick jag en lerkruka med en massa fröpåsar. De ska jag odla så fort det blivit lite varmare.

Den bästa present vi fått tror jag är vår vattenpipa. Den fick vi på vår inflyttningsfest i lägenheten. Inte för att vi använder den så jättemycket, men det var en så genomtänkt grej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig Kväll och god mat. Du Anna, du fick faktiskt en present av mig också :) Kram Camilla

Änglamamma sa...

Ja, de är jättefina. De står på bordet och lyser nu. Tack för allt och en trevlig kväll med trevligt sällskap.