tisdag 16 februari 2010

Trött idag

Har varit jättetrött idag. Glömde släcka imorse och var allmänt förvirrad idag. Har fnittrat hela dagen. Tur att min närmaste kollega är likadan. Jag har sovit bra i natt, så jag förstår inte hur jag kan vara så fruktansvärt trött. Kanske har mycket att tänka på bara.

Som jag skrivit tidigare så ska jag genom gå en utredning om alla missfallen. Proverna kommer jag behöva ta när jag har menstruation. Därför tycker jag det är lite jobbigt när alla ska fråga om när jag ska ta proverna. Jag vill inte sitta och redovisa för folk när jag ska ha mens. Därför skriver jag om det här så många vet om det. Jag kommer att berätta när jag har tagit proverna och fått svar.

Nu till en rolig sak. Jag är lite förvirrad och är inne i datorn här. Mats ställer en fråga och jag svarar ja efter fem minuter. Då frågar han när? Och jag som inte har en aning om vad han frågade trodde att ja var rätt svar. Så jag drar till med lördag. Då säger han att han frågade om det var något bra på tv ikväll som jag ville se. Anna snurrpanna.

2 kommentarer:

Mahatma sa...

Ha ha skönt att det finns fler virrpannor där ute♥ kram å sov gott Anna

Jessica sa...

Hahhahaha