torsdag 4 februari 2010

Sjukt jobbigt med spinning



Idag så höll jag på att avlida på spinningen. Ville nästan kräkas men man vägrar ge upp. Nu efteråt känns det sjukt skönt. Det är så himla kul att vi är ett tjejgäng som peppar varandra. På lördag har Cathrine övertalat oss att gå på Body pump en timme. Kommer nog bli jobbigt, men det är bara att bita ihop. Kommer löna sig till slut när man kommer i alla gamla kläder. Imorgon är det Easy line som gäller. Men det får jag gå själv på för alla jobbar. Känner mig så himla duktig.

Mats är iväg på en killträff. De träffas varannan torsdag och umgås. Kul att han kan lära känna lite nytt folk i Mariefred också. Jag och Rasmus ska slänga oss på soffan. Kanske en liten promenad först, han står och psykar mig.

Har hunnit baka Havreflarn idag också. Kolla in receptet på min bakblogg: http://lilladrom.blogspot.com

3 kommentarer:

Mahatma sa...

Vi är så duktiga och det är så kul att vi gör det tillsammans.♥ Ses på lördag.. kram

Bine sa...

Fan va jag är stolt över dig som tränar så flitigt!!!

Alla kramar i världen!
Bine Bobba

Jessica sa...

Go you. Det är ju en plåga det där med spinning, man undrar varför man utsätter sig själv för det. Men visst är det den bästa känslan som infinner sig när man väl kommer hem.