fredag 5 februari 2010

Hur hade ditt liv sett ut om?

Klockan halv åtta i morse, det var så himla fint över isen.
Då var det fredag. Ska bli så skönt att ha en myshelg med Mats. Har blivit två kvällar vi inte hunnit träffas. Ska kanske korka upp en flaska vin ikväll. Egentligen är jag inte sugen, men jag kanske blir. Det känns som hundra år sedan sist jag drack vin.

Igår kväll innan vi somnade så låg vi och pratade om gamla ex. Att det är mycket man ångrar och vill ha ogjort. Men vi kom fram till att vi skulle nog inte vara samma människor och vi hade nog aldrig träffats om våra liv hade valt en annan väg. Man lär sig av allt och alla händelser har format oss till de vi är idag. Och jag vill inte ha någon annan Mats, han är perfekt för mig. Han kan ju få städa lite bättre men det sköter jag för det mesta som tur är.

1 kommentar:

Mahatma sa...

Har du sett "Sliding Doors" den skildrar det rätt bra. Att minsta lilla beslut kan förändra ens liv. Öppna en flaska vin och laga lite god mat det ska nog jag göra ikväll, jag tror vi hinner bli sugna.♥