lördag 20 februari 2010

Anna på torget



Idag blev det lunch på Anna på torget. Vi drog med oss mamma och pappa. Det var jättegott och trevligt. Väldigt fräsch mat där. Jag tog en lasagne, tjuvsmakade även på Mats gräddstuvade pytt i panna som också var riktigt god. Det enda jag tycker är tråkigt är kassapersonalen, de är inte så trevliga. De är absolut inte otrevliga men väldigt tråkiga bara. Sedan var vi in på Waterlily och där ska vi inte ens snacka om personalen. Hon kollade upp snabbt från datorn och sa hej snabbt. Första och sista gången jag var in där.

När vi kom hem stod Rasmus och väntade med glädje på oss. Är det inte underbart att komma hem till en överlycklig hund? När man ska åka så får man dåligt samvete för han står och tittar med sorgsna ögon och när man kommer hem är det glömt. Då är det bara skitkul att husse och matte är hemma och jag ska inte lämna dem ur sikte. Om jag går i hälarna på dem så kanske de inte lämnar mig igen, haha han är för go.

Inga kommentarer: