onsdag 10 mars 2010

Trygghet är viktigt

Jag är så fruktansvärt trött. Trött mentalt och fysiskt. Om man bara kunde sova i några veckor. Vad skönt det skulle vara. Sitter och filar lite på webbutiken, så jag har något annat att tänka på. Snart ska Mats laga mat till mig. Det är så skönt att ha en man som kan laga mat. Han lagar mat på helgerna eller som nu när jag mår dåligt. Han mår ju också dåligt men han är starkare. Det är skönt att ha en varm trygg famn att krypa tätt intill.

Vad hemskt det skulle vara om man levde med någon som man inte kände sig trygg med. Det är så himla viktigt tycker jag. För mig är det viktigt att mannen är stabil och trygg. Jag måste få känna denna trygghet som om han beskyddar mig från allt ont.

Jag skulle så gärna vilja vinna en massa, massa pengar nu. Då skulle jag ta första bästa flyget långt bort och stanna där ett bra tag. Det är så skönt när man är bortrest, man har inte en massa krav. Man kan bara vara. Precis vad jag behöver nu, bara vara. Lägga allt bakom ryggen ett tag och bara vara.

1 kommentar:

Mahatma sa...

♥ Tänker på dig. En ängel på ett rosa moln kunde vara en fin logga. Ta hand om dig nu så hoppas jag att vi ses snart.♥ Kram Elin