onsdag 17 mars 2010

Dagen började bra

Snart så är det dags för spinning. Hade verkligen ingen lust men eftersom Elin ska gå kan jag ju inte vara sämre. Kändes som en ganska bra dag idag. Mådde lite bättre och kände mig glad ända tills jag såg en ifrån vår familjegrupp på Willys. Hon stod i kassan med sitt barn i en bilbarnstol när jag skulle gå in. Det knöt sig i min mage. Alfons skulle ha varit nästan lika gammal. Det är så jävla orättvist. Hon stod där med sitt barn och jag gick förbi utan. Efter det har dagen känts tung.

Har införskaffat en massa grönsaker för nu ska vi äta mindre kolhydrater. Vi ska inte sluta helt men minska ned på det i alla fall. Jag blev så himla peppad av en vän som gått ner 4,6 kg på en vecka. Hur bra är inte det? Jag blev i alla fall så himla imponerad så nu måste vi också kämpa. Eller -Mats är ofrivilligt med på detta.

4 kommentarer:

Annica sa...

Va glad jag blir att läsa att du har haft en ganska bra dag,det förtjänar du verkligen.
Va duktig du är som tränar.Kanske känns bättre sen..Kram

Mahatma sa...

Fan så bra vi är, men du det var nära att vi blev hemma! Kramar♥

Jessica sa...

Kul med nya mål, bli lite peppad i tillvaron. Klart Mats ska vara med på dieten, man måste stötta varann, ensam kan det vara nog så svårt. Lycka till

Bebissjuk sa...

Känner mig privilegierad som kan sitta hemma i min soffa och få ta del av din berättelse. Du är otroligt stark som orkar dela med dig. Tack!