lördag 13 mars 2010

Deppig



Haft Karin, Victor och Alice på middag. Det var jättemysigt. Fick så fina Josef Frank tabletter. Sedan blev det Melodifestival-tittande. Det var riktigt svårtippat denna gång. Många bra artister med starka låtar. Hade faktiskt ingen speciell favorit. Anna Bergendahl känns ok att skicka till Norge. Det är en bra låt, även om jag är lite emot ballader.
Innan de kom idag var jag inte alls på humör. Känner mig väldigt deppig och nedstämd. Men så fort de klev innanför dörren så vände det för tillfället. Men jag känner att jag håller tillbaka. Jag är inte samma Anna. Skulle bara vilja låsa in mig ett par dagar. Gråten är inte långt borta. Tårarna ligger på kanten hela tiden.

Jag måste ha världens bästa man. Han gör i princip allt här hemma nu. Jag har ingen ork till något. Han fixar frukost, middag och kvällste. Han går ut med Rasmus och sköter det mesta. Jag känner mig rätt värdelös just nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch du är inte värdelös. Du får lova att ha såna dagar ibland!
Ha en bra dag<3
Kram Malin

Mahatma sa...

Nej du är inte värdelös alls. Hoppas att du snart mår bättre♥ Vilken toppen man du har som tar han om dig så bra. Kram Elin