måndag 8 mars 2010

Logga

Vilket pass det var idag. Det är så skönt när man känner att man orkar mer. Svetten rann men orken fanns. Visst är det jobbigt men inte i närheten så jobbigt som det var första gångerna.

Känns som all tid just nu går till firman och träning. Men det är kul. Annars hade jag inte gjort det. Det är så sjukt mycket man måste ta reda på och fixa med. Snart ska jag börja slipa på min logga. Det är svårt men jag har lite i huvudet. Har någon förslag så tas de tacksamt emot. Ska börja kolla på min webbsida också, lägga upp hur jag vill ha den. Det är så spännande. Vill så gärna komma igång.

2 kommentarer:

Mahatma sa...

Jag som så gärna ville cykla idag. Va roligt att det var ett kull pass♥ Låter så kul att spåna på en logga..Duktig du är Anna!

Cathrine sa...

En logga med en liten ängel skulle vara fint. Om det inte vore för Alfons så skulle butiken inte startats nu så jag tycker absolut att han ska finnas med. Kram