lördag 20 mars 2010

Man blir glad av solen


Vad solen ger en positiv energi. Har känts som en bra dag idag. Varit på bra humör hela dagen. Mats hade spelkväll med sex vänner som sov över här inatt. Imorse stod det glasflaskor överallt. De hade förbrukat sju flaskor vin och en hel mängd öl. Fattar inte hur de orkade upp imorse. Själv har jag suttit ute nästan hela dagen. Sara kom förbi en sväng och fikade med mig. Det är tråkigt att vi inte kan ses så ofta, tycker verkligen om Sara. Hon ska hjälpa mig med min logga till butiken. Hon höll med om att det var tråkigt att vi inte sågs så ofta, så vi bokade in en ny träff hos henne redan imorgon. Då hoppas vi på lika bra väder. Mats ska jag slänga av på vägen hos en vän som skulle uppfylla sitt åtagande från bröllopsfesten, nämligen bjuda på våfflor.

1 kommentar:

Arne sa...

Jag ramlade in här på omvägar... Jag vet inte exakt vad som hände med er Alfons, men jag och min sambo förlorade vår dotter den 4e februari, den 6e kom Vilhelmina ut och visade oss vilken vacker flicka hon var.

Himlens vackraste ängel drabbades av arytmi som upptäcktes för sent... Hon klarade inte återhämtningen sedan. Nu börjar vägen tillbaka, till ett liv utan Vilhelmina.

Hoppas att du läker efter missfallet snart, och att det finns framtidstro, som sagt... Solen gör det en aning lättare!