fredag 26 mars 2010

Fredag



Jag och brorsan var till gymmet idag. Det var bara vi där, så skönt. Jag försökte mig på att springa lite på bandet när ingen kunde se mig. Man orkar inte så länge när man inte är van, men får jag bara träna lite på att springa så kommer det nog gå bra. Det vore kul om jag och Elle kunde börja springa ute tillsammans nu när det blir varmare.

Sedan bjöd mamma på våfflor. Min lille prins tyckte det var kul att gå runt och visa snoppen. Han drog upp tröjan framför mormor och morfar, sen skrattade han. Det är så roligt när han är med mer och förstår mer. Han till och med matade Rasmus med våffla. Jag fick i och för sig hålla i handen så han inte skulle äta upp den själv. Ska nog förbi där sen och gosa lite. Kanske passa på att hämta mat på Noi´s som har öppnat vid Hedlandet.

Inga kommentarer: