söndag 14 mars 2010

Tappat glöden


Idag är en tung dag. Det var med tunga steg jag gick en promenad med Rasmus imorse. Sedan dess har jag bara varit deppad. Vill inte må såhär. Har bokat in ett spinningpass imorgon. Men jag vet inte om jag får gå. Ska fråga läkaren imorgon om det är ok. Jag måste verkligen försöka träna och hålla igång. Jag får inte tappa glöden. Just nu så finns det ingen glöd alls. Är bara less, less på livet. Vill bara försvinna.

Mamma och pappa kom förbi ett tag. Vi satte oss i solen och fikade. Skönt att det är sol, det gör väl att man har lite energi i alla fall.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Tur att solen lyser så känns det kanske en aning bättre. Klart du ska träna i morgon om du får, du har ju tempot i dig. Kämpa på!!!! Styrke kramar

Mahatma sa...

He hej jag bokade oxå hoppas att vi kan kämpa tillsammans♥ Kramar från mig

Anonym sa...

hejsan. beklagar jättemycke ditt missfall... din stackare. lider med båda er. förstår att det känns som botten är nådd och att du tappat glöden. jag var ochså på botten för några år sedan (dock för andra saker än missfall) men kämpa på... det kommer bli bättre. du verkar vara en toppentjej.
kram från P (som skrivit förut)