måndag 15 mars 2010

Slut mentalt



Hos läkaren gick det som förväntat. Ingen skrapning och det var tomt i livmodern. Blev sjukskriven två veckor. Hade inte klarat av att gå tillbaka till jobbet än. Jag känner mig som ett nervvrak. Efter att vi varit hos läkaren körde vi in i biltvätten. Mats lade bak min väska och jag skulle ta fram den och råkar välta ut allt i väskan. Jag blir helt hysterisk och börjar skrika på Mats för att sedan brista ut i gråt. Det bara kom, jag blev helt förstörd. Tål ingenting nu. Sen blir jag så ledsen och skäms över att det går ut över Mats för stunden. Så jag ber om ursäkt och gråter hysteriskt. Det gick inte att få stopp på det. Är så jävla less nu, på allt, på livet.

Vi var till kuratorn idag också. Tog den gamla vägen till Eskilstuna via Fogdö och Björsund. Det var jättemysigt. Vet inte om jag åkt den någon gång. Nu är vi helt slut mentalt, det har varit en jobbig dag. Ska palla mig iväg till spinningen snart. Har ingen lust men jag tvingar mig själv så att jag inte ska ge upp och gå ner mig totalt.

2 kommentarer:

Annica sa...

Tänker på dig och skickar en KRAM!!

Mahatma sa...

Det var kul att cykla med dig idag eller som alltid♥ Hoppas det väder snart så du får känna dig stark och glad igen. Kram E