lördag 6 mars 2010

Liten jag


Jag har fått ett mail från ett företag som heter Liten jag. De har jättesöta saker och jättebra priser. Tänkte sälja deras produkter i min webbutik. Jag vill att det ska finnas både dyrare och billigare kläder att välja på. Det är så spännande allt det här. Det är en helt ny värld.

Tänkte faktiskt hyra en film och lägga mig på soffan snart. Har ändå ingen bil så jag behöver inte ha dåligt samvete att jag inte gör något. Känner av i benen efter gårdagens Body pump och måste nog vila för att orka spinningen imorgon.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan.. jag känner inte dej men har läst din blogg ett tag och beundrar verkligen dej och ditt mod att orka efter allt som hänt dej/er. tänket höra med om din nyöppnade sida där du säljer saker. vad är adressen till den?
mvh/P, en trogen läsare

Änglamamma sa...

Hej P!

Tack för dina fina ord. Jag ska öppna en webbutik, men den är inte klar än. Meddelar så fort den är klar.

Kram

Jessica sa...

Det ska bli så kul att kolla in din butik sen, är inne i en shopping period, så jag längtar.

Mahatma sa...

Å det märket gillar jag. Har du kollat House of Lola? Bara att märket är en ängel eller tingeling kanske, det passar ju dig tänkte jag♥ www.houseoflola.se

Mahatma sa...

Mini Rodini har riktigt coola kläder, tycker jag iaf. Men smaken är olika sa gubben som hade skjortan bakochfram♥

Änglamamma sa...

Tack Elin för tipsen. Ska kolla upp dem.