onsdag 18 april 2012

Full vecka

Vi hade en mysig stund i lekparken innan Mats kom hem. Det var bara vi där. Om man kommer vid fel tidpunkt så kryllar det av barn. Jag blir nervös över att någon ska råka putta till Helmina så att hon ramlar ner ifrån rutschkanan då.


Nu börjar det även kännas att jag är gravid. Har inte samma ork och får ont. Just nu mår jag väldigt illa, ska nog gå och lägga mig snart. Natten bjöd inte på så mycket sömn. Hoppas att denna blir bättre. Vi pratar om att Helmina ska få prova sova i sitt rum i helgen. Får väl se om det känns lika bra i helgen.


Imorgon ska vi till Södertälje. Ska träffa en barnmorska och lämna lite blod. De måste ha min blodgrupp ifall jag ska föda där. Känns som att veckorna är fullbokade innan de ens har börjat. Denna vecka är helt full. Nästa har vi inte allt för mycket. Funderar på om vi ska åka till Junibacken en dag. Helmina skulle nog gilla det.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: