torsdag 12 april 2012

En riktig lekdag

Mina favoritkillar kom tillbaka under dagen och busade. Lillebrorsan fick en hel buffé med olika delikatesser som majs och ärtor. Han var mycket nöjd. Vår garderobslösning kom också, så nu ska det bli lite ordning i vår garderob också.

Sedan kom några som Helmina har saknat mycket, Emma och Dina. Det märktes genom att hon började springa runt och spexa och var superlycklig. Sedan kom även Paulina och Stellan. Så det var fullt ös här hemma.


Helmina undersöker Emmas mage


Paulinas hårband var fint

Blev en perfekt avslutning på dagen med en tur i skrindan för Helmina och Stellan. Det var en trött tjej jag kom in med vid 19:00-tiden. En flaska välling i sängen och sedan somnade hon på två röda. Klockan är snart 21:00 och jag har inte ens ätit middag. Mats är iväg med sin herrklubb och besöker en köttbutik. Jag ska sätta mig i soffan för snart börjar Revenge. Kanske ska försöka äta lite också. Idag känner jag faktiskt av foglossningen. Men det kanske inte är så konstigt eftersom det har varit fullt ös hela dagen. Hoppas att morgondagen blir lika bra i alla fall.

Inga kommentarer: