måndag 9 april 2012

Extra nojig

Idag så har vi haft finbesök av en mycket gravid Jessica och en Vilde. Vi började med fika och lek i lekparken. Gud så skönt det är att ha lekparken precis bakom huset.




När vi kom in fixade Helmina till håret på våra gäster. Kanske en blivande frisör.


 I eftermiddags blev det en riktigt god middag hos mormor och morfar.

Var precis uppe till Helmina som låg och grät. Hon somnade gråtandes. Tror att det är magen. Nu satt jag där i några minuter och började själv gråta. Man känner sig så fruktansvärt hjälplös när man inte kan göra så mycket. Hon somnade om till slut i alla fall. Hoppas att hon slipper vakna och ha ont mer. Jag tror ju alltid att det värsta ska hända. Hon ramlade och slog i huvudet för några dagar sen. Då blev jag livrädd att hon spräckt skallen. Hon är det mest värdefulla i mitt liv och jag är livrädd för att förlora henne. Eftersom jag redan har förlorat ett barn så finns alltid tanken där. Därför är jag väl extra nojig med allt.

Inga kommentarer: