måndag 18 januari 2010

Ny design

Som ni ser har jag pimpat min sida lite. Har tänkt på det länge. Jag vill ha en lite gladare sida. Jag mår bättre och livet går framåt så därför kände jag för att göra om lite. Har kommit igång med träning och jobbet nu så jag hoppas att allt ska flyta på bra. Mår faktiskt riktigt bra just nu, måste suga i mig varje sekund av denna känsla. Det kan ju faktiskt vända fort. Jag och Mats var och tränade en stund förut, det kändes som om jag skulle kunnat hålla på hur länge som helst.

2 kommentarer:

Bine sa...

Härligt med lite förnyelse. Absolut, bejaka varje känsla du är i, härligt att det är uppåt just nu och WOW va du är duktig med träningen. Det är inte många som lyckas gå från ingen träning till mycket träning och hålla det! Super strongt!!
Ska vi ses snart?

KÄRLEK!

Jessica sa...

Snyggt det blev du!!!!!
Undra om jag klarar av att pimpa ska nog prova, annars får du hjälpa mig sen. Tack för tipset.
Så kul att höra att du mår bra :-)