onsdag 20 januari 2010

Augusti




Åh vad jag längtar till augusti. Det är ganska långt kvar men jag har inte så mycket innan att längta efter. Vi har blivit bjudna på två dagars bröllop i Kalmar. Eller bröllopet är i Kalmar och festen på Öland. Ska bli så roligt. Det blir mitt andra bröllop, det första var ju mitt eget. Det är en vän till Mats som ska gifta sig. Jag kommer bara känna ett par från hans rugbylag, men det gör inget för det ska bli så himla kul. Han ringde för ett par dagar sedan och berättade för att vi ska boka boende tidigt. Det är tydligen någon fotbollsgrej samtidigt i Kalmar, så vi kanske inte har lika många alternativ närmre. Jag började leta och hittade ett mysigt Bed and breakfast som ligger precis vid slottet. Så nu har jag bokat tre nätter där. Vi tänkte passa på att ta Kosta på vägen dit, så därför kommer vi en dag innan. Jag hoppas att jag kommer längta till något roligt innan men just nu får jag längta tills augusti.

Inga kommentarer: