lördag 16 januari 2010

Kolibri på väggen




Jag drömmer mig bort i tapeternas värld. Jag vill ha en fondvägg, tur att det är ett tag kvar tills vi ska göra den. Jag ändrar mig hela tiden. Först var jag inne på Josef Frank, sen har jag tittat lite på Marimekko. Marimekko Unikko är min favorit, men jag har alltid gillat det mönstret. Men vet inte om det skulle passa, kanske i ett barnrum så småningom. Nu har jag iallafall hittat en jättefin tapet med kolibrier. Den är så vacker och rofylld. Det är verkligen en helt ny värld med alla dessa tapeter. När man börjar kolla så är man fast. Jag vill göra om överallt, men det är tur att jag har Mats som kan hejda mig. Han gillar det mer neutrala, det gör jag också men en liten färgklick vill jag ha. Om ni vet några bra sidor som har snygga tapeter så är ni mer än välkomna att dela med er av dem.

1 kommentar:

Mahatma sa...

Den i mitten är så fin! Ett tips kan vara tapetorama.se annars är de på Målarboden i södertälje de har bra utbud och Ekenhuset som ligger i kungens kurva är grymma på allt som har med golv, färg och tapeter att göra. Ha en bra söndag! Kram♥