fredag 22 januari 2010

Jag har kopierat en text jag fått av en annan änglamamma. Jag tycker det var fint skrivet. De förstår mig verkligen och vet exakt hur det känns. Jag har kontakt med många andra änglamammor på familjeliv och de är ett otroligt stort stöd.

---------------------------------------------------------------------------------
Fantastiskt roligt! En omtumlande tid börjar. Du kommer att få kämpa mot oron, hitta strategier för att kunna hantera den men störst av allt är faktiskt glädjen ;) Det lilla barnet kommer bokstavligen att sparka sig in i ditt liv och ta det utrymme h*n behöver under graviditeten precis som storebror kommer att fortsätta att ta den plats han behöver i era hjärtan. Lycka och sorg kommer att ta varandra i handen, precis som jag tror att våra barn, de vi har förlorat och de som förhoppningsvis snart finns här hos oss, har gjort på något sätt även om de inte kommer att mötas.

Inga kommentarer: