måndag 11 januari 2010

Fondvägg

Jag vill ha en fondvägg. Måste bara bearbeta min man också. Han älskar ju böcker och har en hel vägg med bokhyllor hemma. Då tycker jag att jag kan få en fondvägg. Är inte det rättvist? Jag gillar Josef Frank för tillfället och många av hans mönster känns som väldigt tidlösa. Men jag har väl ett tag på mig att välja medan Mats ska vänja sig vid tanken. Är så sugen på att göra om mycket nu. Vill ha en ny soffa med divan. En stor som man kan ligga i båda två. Ja, alltid finns det något man vill göra.

Idag var första dagen jag jobbade på tre veckor. Det var så skönt att komma tillbaka. Kändes jobbigt igår, man blir ju rätt bekväm när man har varit långledig. Jag tror det även är därför jag började må lite sämre. Jag stänger in mig lätt. Jag blev på bättre humör direkt när jag kom till jobbet. När jag kom hem var jag glad och positiv.

1 kommentar:

Jessica sa...

Så skönt, kul att ha dig på jobbet! Kram