fredag 22 januari 2010

Live it





Idag så var jag till min kurator. Det var skönt att få prata av sig lite. Sedan blev det lunch med Emma på George i Strängnäs. Blev som vanligt en Caesarsallad. De kallar det Caesarsallad men det är det inte, sjukt god iallafall. Har även köpt ett par nya skor idag. Så nu jäklar ska jag gå på löpbandet. Vågar inte riktigt springa än. Får göra det när jag är själv, annars undrar folk vad det är för valross som klampar. Skorna hade kostat 1100kr och jag gav hälften, så ett riktigt kap. Hon i butiken sa att de var jättebra, så jag litar på det.

Har precis plockat fram våran Live it upplevelse. Vi fick välja bland 1o upplevelser som bröllopspresent från Mats vänner. Då ville vi ta luftballongsflygning. Det vore så häftigt. Men nu är jag gravid och livrädd för allt, så jag har precis bokat om till Herrgårdsupplevelse. Lite lugnare och skönare. Vi behöver faktiskt komma bort lite, bara rå om varandra. Hittade även vid luftballongspappret att vi hade en fyra rätters middag på Gripsholm Värdshus. Det fick vi av Mats jobbarkompisar. Hade helt glömt bort den. Så nu har vi iallafall lite att se fram emot här i vår.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hoppas ni får det trevligt trots att ni är kvar på marken ;-).
Funderar på om du verkligen ska springa nu när du är gravid, det är nog bättre att promenera, eftersom man inte ska hoppa och studsa. Men fråga på mvc, jag fick bara för mig det.
Kram

Mahatma sa...

Grattis fina Anna♥ och Mats så klart. Vi ses snart på löparbandet igen, jag skulle behöva ett par nya skor jag med. Å va lyxigt med 4 rätters och herrgårdsvistelse, det är ni värda, mysa och äta gott. kram Elin