tisdag 19 januari 2010

Hundmisshandel

Har precis sett en misshandel av en liten hund i en hiss. Jag kan inte sluta gråta. Det är i USA som de fångade en kille på film när han misshandlar sin flickväns hund. Jag blev så ledsen och sen arg på mig själv för att jag tryckte på klippet, hur dum får jag bli. Han sparkar omkring den lilla hunden som en boll. Hoppas någon gör så mot honom i fängelset. Åh, jag mår så dåligt över detta.

Har precis kommit hem från träningen. Det var så skönt. Elin gjorde mig sällskap och det var trevligt. Blir inte så ofta man ses, men nu när vi tränar på samma ställe så kanske det blir ändring på det.

2 kommentarer:

Bine sa...

FY FAN VA VIDRIGT!!!
Det är helt sjukt att det finns typer som kan göra så mot ett litet liv. FY FAAN!!! Säger som du... hoppas att han behandlas likadant i fängelse... om han ens fick nåt straff?

KRAM

Mahatma sa...

Jag tryckte aldrig på knappen och tittade aldrig sånt brukar annars sitta fast på hornhinnan rätt länge efter. Idioter det finns!!