onsdag 6 januari 2010

Galen middag och trevliga gäster






Igår började dagen med att min lille prins Casper kom hit. Han har kommit in i en period där han sjunger mycket. Mysigt var det iallafall, och efter mycket om och men så somnade han helt slutkörd. Igår var vi även bjudna på middag hos mamma och pappa. Det var fullt hus och jättegod mat. Sedan vart det spel och många vilda diskutioner. Kände att jag själv skulle behövt ett par glas vin. Men jag var nykter eftersom jag skulle köra hem. Men sammanfattningsvis var kvällen bra med mycket skratt.

Idag fick vi besök av Mats syster Claudia med familj. Det var över sju år sen Mats träffade dem och första gången för mig. De var jättetrevliga och lätta att prata med. Så jag hoppas vi kan ses fler gånger. Vi ska väl åka till Vaxholm där de bor i sommar.
Annars är det en mycket lugn dag. Mats ligger och sover i soffan bredvid och jag försöker klura ut vad vi ska äta till middag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Anna!

Vi tycker det var jättekul att äntligen ses! Och jag ser ju på fotot att Mats och jag är lite lika i alla fall- Uppskattar att ni bjöd in oss och hoppas att vi ses oftare nu!
Och när du vill vara säker på att allt fika går åt, då är det bara att bjuda in oss:)

Ha det bra och var rädda om varandra,

Claudia