måndag 18 januari 2010

Äckligt med fjädrar på ägg


Finns det något äckligare än massa fjädrar på ägget man ska steka. Usch, man tappar ju aptiten. Kanske för att man vet var det kom ifrån och blir väldigt påmind om det. Är precis hemkommen från jobbet. Steker ägg och pytt, går igenom posten samtidigt som jag sitter här. Ja, nu är jag tillbaka på jobbet efter att ha varit sjuk. Då blir jag alltid stressad när jag kommer hem. Har så mycket att fixa innan jag ska hämta Mats och det är dax för träning. Kändes jätteskönt att jobba idag, det är som terapi för mig. Måste få träffa folk och prata skit.

Har lite ont i halsen men ska försöka förtränga det när jag tränar. Nu är det hårdkörning som gäller. Fem dagar i veckan.

1 kommentar:

Jessica sa...

Haha, jag hatar fjädrar på ägg. Appropå var dom kommer ifrån.....min mamma sa alltid att Inger varit trång vid förlossningen när jag påpekade varför Tomas hade skägg, hahaha!