onsdag 8 februari 2012

Sång


Oj, vad det har börjat att snöa ute. Det kanske blir en tur med pulkan sedan. Helmina sover och det skulle jag också vilja göra.

Idag har vi varit på sång. Vi har bytt till onsdagar. Annars brukar vi åka till öppna förskolan och träffa Helminas kompisar ifrån föräldragruppen på onsdagar. Men nu har de flesta av dem börjat på dagis.

Jag har även kommit på att Helmina pratar danska. Hon gurglar på något danskt sätt när hon pratar och man kan nästan urskilja några ord, men man fattar för det mesta ingenting. Det är även något konstigt med min näsa och luktsinnet. Jag tycker att det luktar bajsblöja eller sopor hela tiden. Vet inte hur många gånger jag tittade i Helminas blöja under sången. Vet inte om det har med graviditeten att göra.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: