onsdag 1 februari 2012

Nattning och sulky

Mats nattar Helmina. Det kan ta från två sekunder till en och en halv timme. Jag är så trött så att jag nästan ser i kors. Natten var allt annat än bra. Tror Helmina vaknade en gång i halvtimmen. Sen lade jag mig inte vid 21:00 som jag sade att jag skulle göra igår. Det blev vid 23:00. Det började en ny serie som jag fastnade framför. Sedan hade jag jättesvårt att somna. Ligger ofta och tänker på pappa när jag ska somna. Det är då alla tankar börjar snurra runt i huvudet.

Nu är det dags för Sveriges mästerkock. Efter det ska jag verkligen gå och lägga mig. Jag har så jäkla dålig karaktär. Fastnar så lätt med något och då blir det sent. Ska kolla runt efter en bra sulky också. Tänkte sälja Emmaljungan och Maclarensulkyn. Köpa en sulky som man kan ha nästan fullt liggläge i och använda tills vi köper Bugaboo Donkey. En sulky har man ju alltid användning för.

Inga kommentarer: