söndag 26 februari 2012

Lördagen

Igår kom ju som sagt Helminas farmor och Owe på besök. De hade med sig presenter, hon fick två nya fina sommarklänningar och en hel drös med hårspännen. Mysigt var det och vi bokade in ett besök hemma hos dem innan de ska ut och resa igen.

På eftermiddagen kom världens bästa kusiner på besök. Det blev middag och efterrätt. Mats gjorde sin supergoda risotto som han fick en massa beröm för. Jag slängde ihop en marängsviss till efterrätt, vet inte när jag senast åt det.

Sedan blev det schlagermys i soffan. Jag håller ju på Danny vad han än sjunger. Men Dynazty var ju superbra också. Min absoluta favorit är ju David Lindgren. Gillar även Loreen. Men annars tycker jag att årets bidrag var sådär. Sent blev det i alla fall. Helmina sov till åtta imorse igen. Måste försöka få henne i säng skapligt ikväll så att vi kommer in i rutinerna igen.

Inga kommentarer: