söndag 18 december 2011

Fjärde advent


Så här stod Helmina när jag skulle åka till Jessica på Me and I mys. Det tog emot att lämna min prinsessa. Har så svårt att skiljas från henne, hon är helt fantastisk. Kom i alla fall iväg och kom hem ett par byxor och två tunikor rikare. Det snöade jättemycket när jag skulle hem. Tycker inte alls om att köra på vintern. Är så rädd att det ska hända något och att jag inte kan komma hem till min lilla familj.

Mats och jag sågs i ett par minuter innan han åkte till fotbollen. Gav honom instruktioner om att köra som en snigel så att vi får hem honom välbehållen. Helmina somnade lagom till julkalendern. Missade den igår. Älskar årets julkalender. Har nog inte tittat på julkalendern på femton år. Nu är det soffmys tills Mats kommer hem.

Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer: