tisdag 27 december 2011

Äntligen kom julklappen


Som ni ser så har jag gjort om lite här på bloggen. Har fått in klagomål på att det inte går att läsa bloggen ifrån mobilen eller Ipaden. Nu hoppas jag att ni är nöjdare och kan läsa klart och tydligt. Skulle ha fixat det för länge sedan men bättre sent än aldrig.

Idag blev det lite familjemys på stan. Vi lunchade på Anna på torget. Dagens var gräddstuvad pytt. Helmina tyckte att det var supergott och åt upp halva min.

Idag kom även min efterlängtade julklapp från Mats. Köttkvarn och korvhorn till min KitchenAid. Här ska stoppas korv. Gjorde ett inlägg om det förra veckan. Det roliga var att precis innan hade Mats beställt det till mig, utan att jag visste om det. Nu jäklar ska vi ha korvtävling med brorsan. Är det någon som vill vara domare?

Inga kommentarer: