söndag 7 juni 2009

Lyckligt lottad

Har haft två helt okej dagar. Jag har skrattat mycket också. Mats är väl den ende som får mig att riktigt skratta. Jag njuter varje sekund när vi skojar och skämtar med varandra. Ibland tänker jag att jag ändå är väldigt lyckligt lottad. Det låter helt sjukt med tanke på att vi inte fick behålla vårt barn i livet. Men jag är lycklig som har Mats, vi fick en otroligt fin liten kille som alltid kommer att vara med oss. Ibland när det kittlas någonstans så får jag känslan av att det är Alfons som vill tala om att han är där. Jag tror att han skulle blivit väldigt lik sin far och han brukar smyga upp bakom mig och kittla mig. Jag blir iallafall väldigt lugn av det för att det känns som han är där då.

Igår var vi i Trosa med mina föräldrar, det var väldigt mysigt. Vi åt lunch och strosade runt, det är en väldigt vacker stad. Vad skulle jag göra utan mina föräldrar, dom ställer alltid upp. Dom tänker på alla andra i första hand, dom har varit ett enormt stöd. Vi har spenderat mycket tid hos dem eftersom det är dem jag trivs bäst med. Jag och min mamma pratar om allt, det är skönt att vi kan ha den kontakten. Jag är lyckligt lottad att jag har dem. Jag kan inte önska mig mycket mer än att Alfons skulle ha överlevt. Då skulle mitt liv vara perfekt.

Inga kommentarer: