torsdag 25 juni 2009

Kroppen känns som bly idag

Idag så har jag ingen lust med något. Kroppen kändes som bly när jag vaknade. Låg kvar i ett par timmar, kunde bara inte kliva upp. Nu vill jag bara tillbaka och dra täcket över huvudet. Snart så ska jag åka till min kurator. Jag har ingen lust alls men det kommer nog att kännas bättre efteråt.

Vissa stunder när man mår så här så vill jag bara dra täcket över huvudet och somna för gott. Göra mitt barn sällskap. Men jag skulle aldrig klara av att lämna Mats.

Vad går livet ut på egentligen? Man ska skaffa familj och få barn, men om det skiter sig? Ja, då ska man försöka följa sin dröm. Alla har ju en dröm. Om det också skiter sig - vad ska man göra då? Jag är så trött på att må så här. Jag vill se en mening med att leva, jag vill kunna vara lycklig.

Inga kommentarer: