lördag 24 april 2010

Var tog denna lördag vägen?

Just nu sitter jag här vid datorn och latar mig medan min man lagar helstekt entrecote, klyftpotatis och hemmagjord chilibea. Jag har ju redan gjort mitt idag. Var på jobbet och jobbade 5 timmar idag på öppet hus. Kände mig inte allt för rolig, hade jätteont i huvudet hela tiden. Efteråt så tog jag en sväng förbi Södertälje och fyndade en pinnstol på loppis. Har letat efter två stolar, en till sovrummet och en till garderoben. Då har jag en klar i alla fall.

Det är så skönt att vi inte ändrat så mycket sen vi flyttade in. Tror att man måste bo in sig ett tag innan man kommer på hur man vill ha det och jag vet fortfarande inte. Övervåningen känns som vi bara går upp och sover där. Lite tråkigt men tror att det blir annorlunda när vi får barn. Vi har ju två rum där uppe som bara står som gästrum. Känns så tråkigt att göra något i dessa rum. Förhoppningsvis så ska de ju bli barnrum någon gång.

Vi var till Fredrik och Cathrine på en fika förut också. Det var mysigt att gosa med Casper. Han höll verkligen låda. Han matade faktiskt Rasmus med kaka och sedan tog han ett allvarligt snack med honom under bordet.

Inga kommentarer: