onsdag 21 april 2010

Låg idag också

Känner mig låg idag också. Slutade en halvtimme tidigare idag. Orkade bara inte mer, ville bara åka hem. Har så mycket tankar i huvudet just nu. Känns som jag bara väntar men jag vill inte vänta. Jag vill att allt ska vara bra.

Snart kommer Mats hem, då ska vi åka och träna. Har ingen lust alls, vill inte visa mig idag. Skulle vilja ta ett bad och bara drömma mig bort. Koppla av och vila. Just nu är jag spänd hela tiden. Alla tankar gör att jag går och spänner mig. Sover jättedåligt. Varför kan jag inte bara få sluta tänka och må bra? Kanske det kommer att vara så här ett tag nu eftersom det närmar sig maj.

1 kommentar:

Katarina sa...

Hej
Jag hamnade på din sida av en slump och är tagen av dina ord...
Jag är själv änglamamma till två små flickor, den ena född i mars 2009 och den andra i januari 2010. Och är så otroligt skönt att se någon annan sätta ord på en liknande upplevelse. Kanske låter väldigt konstigt...
Jag förstår den där känslan, att inte vilja visa sig, inte träffa folk, inte behöva vara trevlig, bara vara själv, sova dåligt... Ja det fortsätter ju bara...
Jag har upplevt en årsdag och kanske kan vi utbyta upplevelser?
Vill du ha kontakt o prata med mig så vore det väldigt skönt/trevligt/kul. OM inte förstår jag det också.

Ta hand om dig så gott du kan!
/ Katarina