söndag 25 april 2010

Firat en glad 2-åring idag






Vart tog denna helg vägen? Idag har vi lunchat med Karin, Victor och Alisson. Vi kom överens om att träffas nästa helg också. Sedan bar det av till Härad för att fira Vilde. Han tyckte det var så roligt att få paket. Jessica hade gjort ett så fint glasståg. Kul att träffa lite släkt också. Man gör ju inte det så ofta. Man har sitt egna, jobb och sen har man alltid saker att göra när man kommer hem. Föreslog för min kusin Camilla att vi skulle ha ett litet tjejridläger hos dem i sommar. Jag har inte ridit sen jag var liten. Men bara mysigt att träffas ett gäng tjejer och umgås.

Nu ska jag hoppa in i duschen för vi har precis kommit hem från träningen. Jag gick på ett spinningpass medans Mats tränade i gymmet. Ska försöka träna på söndagar nu också.

1 kommentar:

Christina sa...

Vilken underbar tårta!!!
Påminner dig nästa gång det är auktion, lovar!