torsdag 15 april 2010

En mysdag på jobbet







Idag har jag haft en riktig mysdag på jobbet. Kollat in några elevers kollektioner som de måste sy till modevisningen nästa helg. Spelat biljard med Wille och matat fåren. Innan jag åkte hem gick jag in till Jessica och åt lite lammrostbiff. Hanna, en tjej på skolan, gör egna smycken. Hon är jätteduktig, gå in och kolla här.

Sedan stressade jag hem för att hinna till spinningen. Kräk-spinningen, det är en sådan spinning som man håller på att kräkas på. Det var samma ledare som förra torsdagen. Hon är galen kom vi fram till, helt galen. Hon skriker, hejar, sjunger och peppar, helt otrolig. Den bästa ledaren jag någonsin haft. Hon som är ordinarie är sjukskriven, så kräkledaren ska köra på torsdagar nu. Om jag lägger ihop måndagen och onsdagens spinningpass så var det inte ens hälften så jobbiga som detta. Så nu måste vi köra varje torsdag. Önskar alla fick uppleva ett så härligt pass.

Inga kommentarer: