söndag 18 april 2010

Solig söndag







När solen sken så passade vi på att ta en promenad till Hedlandet. Vi tog med oss Editgumman som Tyra säger. Hon var så nöjd så och till slut somnade hon. Vi hittade "vårt" hus på vägen. Det ligger på en udde med fantastisk utsikt.

Sedan bar det av in till Mariefred för att fira mitt gudbarn Frida som fyller 6 år idag. Hon har verkligen blivit stora tjejen. Hennes bror Philip som också är mitt gudbarn fyller 10 år i sommar. Det går så sjukt snabbt. Har inte träffat dem på väldigt länge så det är svårt att vänja sig vid att de blivit så stora. Det var ju inte så länge sedan som jag satt med Philip i knät och han skrattade så han nästan kissade på sig när vi gjorde "give me five". Nu skulle han ju tycka att jag var knäpp i huvudet om jag gjorde det.

Inga kommentarer: