måndag 12 april 2010

Första dagen på jobbet

I torsdags höll jag på att kräkas på spinningen. Men idag så kändes det som om jag hade kunnat köra vidare när passet slutade. Vilken skillnad det är på ledarna. Men det känns superskönt nu efteråt när jag sitter och skriver. Mats står och lagar mat till sin hustru.

Första dagen på jobbet efter sjukskrivningen idag. Känns helt ok, lite blandade känslor. Det var nästan inga elever där så det var lite tråkigt men väldigt skönt på samma gång. Kommer att vara lugnt hela veckan så jag har tid på mig att komma in i det igen.

Har så mycket jag skulle vilja skriva av mig om men det går inte. Känns lite tråkigt ibland för bloggen är som en liten dagbok. Men jag kan ju inte skriva allt jag känner och vill ändå. Är rädd att fel människor ska läsa. Folk kan misstolka det som står osv.

1 kommentar:

Bine sa...

Jag vill prata, och veta och lyssna! =)
Gillar dina texter just för att de är så avskalade, rena och ärliga. Du skriver med ett härligt flyt och språk!

Puss fina du!