fredag 23 april 2010

En vän att vara rädd om


Haft en supermysig lunch med Annaconda. Precis vad jag behövde. Hon hade även med sig sin hund Jenna och vi blev vänner fort efter att hon fått smaka på min grillade oxbringa. Kan verkligen prata med Annaconda och hon förstår mig också. Jag fick många härliga skratt. Jag är så himla glad att jag fått en vän som henne. Sådana som henne växer inte på träd. Längtar redan tills vi ses nästa gång. Vi passade även på att strosa på stan. Då hittade jag en jättegammal fin dockvagn som jag köpte. Ska ha den som prydnad.

Har precis skrivit ett långt mail till en änglamamma som förlorat två barn. Man tycker att ett är ett för mycket. Men två, det är ju helt sjukt. Hoppas på en bra kontakt med henne. Det känns alltid skönt att skriva av sig och berätta sina tankar och historier.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Var det Annaconda eller Jenna som åt av din oxbrina, hahahah!!!! Skojar bara, men det lät lite roligt. Glad att du funnit n sann vän :-), dem ska man vara rädda om.
Hoppas vi ses på kneget i morgon! Kram

Anonym sa...

Japp, ett litet syftningsfel där men nu så har husse varit inne och korrigerat ;-)

/ Mats