torsdag 1 april 2010

Terrassen




Har avnjutit en supergod middag på Terrassen idag. Premiäröppning för säsongen idag. Jag tog en Caesarsallad för 105 kr och den var värd vartenda öre. De andra tre tog deras hemmagjorda chili hamburgare. Vi var där många gånger förra sommaren och denna blir det nog fler. Solen lyste över golfbanan, det var så vackert och personalen är jättetrevliga. Lyxade till det med ett glas vin också. Man kan slappna av på ett helt annat sätt när man dricker vin. Då är man verkligen ledig och har ingen brådska.

Nu är vi hemma igen och ska väl hyra en film. Kanske öppna en flaska vin om jag får. Mats har ju blivit så vinintresserad så han har köpt hem en massa som han ska lagra. Ibland när jag bara har druckit ett glas eller så, då blir jag så himla danssugen. Vill nästan dricka mig full och gå ut och dansa. Det är synd att det inte finns några bra ställen att gå till i närheten. Om man ska ut får man väl gå på Klamydiagrottan i Strängnäs och bara tanken får en att ändra sig på en gång.

1 kommentar:

Mahatma sa...

Å Caesar min absoluta favorit sallad, den såg riktigt god ut. Vi får göra ett besök vi med på terassen. Eller kanske träffas lite tjejer och ta ett glas vin och äta lite mat där?!♥