fredag 5 mars 2010

Solen skiner




Vilken härlig dag detta kommer bli. Vaknade upp och solen sken, men satan så kallt det är. Ska bli upplockad av Cathrine snart, det är ju dags för Body pump. Jag är livrädd men det ska nog gå bra. Första gången de andra tjejerna körde hade de ont i flera dagar. Jag vill ju kunna gå på spinning på måndag. Jag funderar på att börja gå på spinning tre gånger i veckan istället för två.
Förrut tyckte jag bättre om att vara i gymmet men nu vill jag bara gå på pass.

Igår blev vi bjudna på en fantastiskt god middag hos Fredrik och Cathrine. Det blev rostbiff med potatisgratäng och hemmagjord rödvinsås. Det var så himla gott så nu måste jag ta och köpa rostbiff. Sen hade Cathrine gjort en jättegod efterrätt. På dan hade jag och mamma redan blivit bjudna på semlor. Jag tror att de är den godaste semla jag ätit.

Hann även med en lunch på Anna på torget på dan med mamma och Casper. De har så god mat, men fortfarande så är personalen så trist och tråkig. Hon som serverade maten kunde inte ens ge oss ett leènde, inget varsågod eller något bara en allmänt uttråkad min.

Efter träningen idag så ska jag och Rasmus bara vara hemma och mysa, han och jag. Mats har åkt till Livgardet för övning. Han skulle få en medalj men jag vet inte varför riktigt.


Inga kommentarer: