onsdag 10 mars 2010

Ingen bra dag


Idag är ingen bra dag. Idag är en dag som man bara vill krypa ner i sängen, bli osynlig och försvinna bort. Jag kan komma tillbaka när allt ordnat sig. Mats kom hem till mig idag. Vi har i alla fall försökt njuta av solen en stund. Han köpte ett par bullar på Annas hembageri, sedan satt vi ute och fikade.

Jag orkar inte skriva om vad som tynger mitt hjärta. Men det är ingen bra dag och det kommer inte vara det ett par dagar framöver. Hade bokat spinningpass idag men det har jag avbokat. Imorgon ska jag till min kurator och Mats ska följa med. Skönt att han ska med, det var länge sen. Har mycket att prata om med henne.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Försökte ringa dig förut. Hoppas du mår lite bättre ( eller ja du vet hur jag menar ), du vet att du kan ringa om du behöver. Kram

Mahatma sa...

Här kommer en stor kram från mig♥