tisdag 9 mars 2010

En hobby

Nu har jag skickat iväg min första order till Rockefella. Känns så spännande och roligt. Sen när det kommer i höst så har jag nog redan glömt vad jag beställde. Detta är verkligen en chansning -det kan bara bära eller brista. Men provar man inte får man aldrig veta. Jag är inte ute efter att tjäna en massa pengar utan börjar med det för att det är roligt. Självklart är det ett plus om man kan tjäna på det. Men först och främst så blir det en hobby.

Vart tar dagarna vägen? Jag fattar inte, det är sängdags snart. Känns som jag nyss gick upp. De bara springer iväg. Fast förut blev jag rädd av att de gick så fort. Blev rädd att tiden gick för snabbt så att jag inte hann följa mina drömmar. Rädd att vi skulle få vänta en evighet på barn. Men nu när jag har webbutiken att tänka på så känns allt bra. Nu tycker jag det är bra att tiden går fort. Vill så gärna komma igång med butiken. Skönt att lägga tankarna på det.

3 kommentarer:

2barnspappan sa...

Har läst din blogg. Fin, vacker, sorglig.
Ta hand om varandra och lycka till med webbutiken!
Kram

Sofia sa...

När öppnar webbutiken?=)

Änglamamma sa...

Till hösten.