onsdag 31 mars 2010

Mycket idag

Har precis kommit hem från träningen. Elin och Cicci var också där, kul att få prata av sig lite. Känns så skönt efteråt. Jag har verkligen inget sug längre av träningen. Men jag tvingar mig dit för att inte tappa det. Tur att vi är ett tjejgäng som kan peppa varandra, blir så mycket roligare då.

Ska åka två gånger till Eskilstuna idag. Först ska jag träffa min kurator och sen ska vi på spädbarnsfondens träff. Var riktigt länge sedan vi var där, så det är behövligt. Hoppas inte så många gravida kommer. Tycker just nu att det är jobbigt att se dessa stora magar. Det är flera stycken av dem som brukar gå som är gravida och jag är jätteglad för dem. Men jag orkar bara inte just nu och nästan alla har gått väldigt långt.

Vid den här tiden förra året hade jag också en stor mage. Jag var lycklig och ovetandes om vad som hände där inne.

Inga kommentarer: