tisdag 30 mars 2010

Hemma tisdag


Jag ska nog bara vara hemma och göra ingenting idag. Fast jag känner mig lite lat då. Därför satte jag på tvättmaskinen, då kändes det bättre. Jag känner mig verkligen urusel när jag inte gör något här hemma. Sen försöker jag göra mig påmind om att jag är sjukskriven av en anledning.

Har suttit här i köksfönstret och följt ett husbygge i Jagbacken. Det är som ett korthus. På en halvtimme var hela taket klart. Så nu står där fyra villor och snart blir det fem. De är ganska fina faktiskt. Jag och Mats var inne på att köpa en villa där innan vi flyttade hit. Tack och lov att vi inte gjorde det med tanke på att de inte verkar ha fått bygglov för vissa av de först byggda husen. Sen verkar det vara en massa strul med dem. Jag är så glad att vi flyttade hit, trivs hur bra som helst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vilken fin blogg du har. Jag har råkat ut för samma sak som du och känner verkligen igen mig i mycket av det du skriver... Kram från Malin på blogg.aftonbladet.se/scriptoria