måndag 29 mars 2010

Måndag


Idag spenderar jag tiden till att få ihop en villkor & info sida till butiken. Skönt att tänka på lite annat. Det börjar närma sig öppningsdatum. Fast jag vet inte exakt vilket datum det blir ännu. Måste få tillbaka moms och f-skatt registrering först. Det är så himla mycket runt omkring.

Fått hem min Gangstar leverans idag också. De har så tuffa kläder. Bland annat en jättetuff farfarströja i cerise. Plus lite annat snyggt.

Tänker mycket på Alfons just nu och därför är det skönt att ha butiken att lägga tankarna på ett tag. Men jag måste även ge mig tid att tänka på honom och gråta. Som jag berättat förut så tittar jag på Alfons kort varje kväll innan jag lägger mig. Varje gång blir jag lika förvånad av att det är vårt barn på kortet. Det livet har vi skapat. Han är så otroligt fin, precis som om han sov. Mats brukar säga att han hade blivit en liten klurgubbe som sin far, det tror jag också. Han och Casper skulle haft mycket kul tillsammans.

4 kommentarer:

Christina sa...

Tack för att du delar med dig av dina tankar och känslor. Det är starkt gjort. Kan aldrig säga att jag förstår hur du känner, kan bara ana; och det gör ONT.
Bra att pyssla med annat för att vara delaktig i livet. Vad är det för butik och när öppnar du?

Mahatma sa...

Hej hej Anna har precis avbokat spinningen ikväll, Mattias blir tyvärr tvungen att jobba till tio. Suck. Trodde aldrig att jag skulle säga det här men jag saknar träningen. Hoppas jag kan komma igång senare den här veckan när det ordnat sig på hans jobb. Kram♥

Änglamamma sa...

Christina det blir en webbutik med barnkläder och lite där till.
Elin tråkigt att höra, men vi tar nya ta snart igen.

Jessica sa...

Ska bli så spännande med butiken!