tisdag 9 mars 2010

Har ingen tid

Åhh, jag har så mycket jag skulle vilja skriva om men hinner inte och vill vänta lite. Ska sätta mig och göra en beställning till ett märke som heter Rockefella. De har så tuffa kläder, lite 50-tals inspirerat.

Haft en bra dag på jobbet idag. Hälsade på lammen och ett kom fram och slickade på min hand. De fick nästan dra mig ut därifrån. De är ju så söta, man kan stå och titta på dem hur länge som helst. Tre stycken har dött, såg dem igår. Det gör så ont i mig. Dessa små liv som låg alldeles livlösa.

2 kommentarer:

Mahatma sa...

Rockefella ja ja! De har så coola kläder♥ Ja men knappt att det finns sötare små djur än just lamm. Kram

Unknown sa...

Håller med ovanstående. Gillar märket. TYcker det är jättekul att dustartar eget. Riktigt vågat gjort. Kommer säkert bli toppen. Lär ju handla massor i höst!=)